Producten
Fruit
- Waarom fruit aanbieden aan je collega's?
Fruit aanbieden is een kleine geste, maar een grote stap naar een gezondere, menselijkere en succesvollere bedrijfscultuur.
- Where does your fruit come from?
Voor België en Europa werken we samen met vertrouwde lokale producenten die we persoonlijk kennen.
Voor fruit van verder weg werken we samen met lokale coöperaties die onze ethische en milieuwaarden delen.
De oorsprong van elk fruit is duidelijk aangegeven en wordt dagelijks bijgewerkt.
- Zijn uw vruchten biologisch?
Wij bieden zowel biologische als conventioneel geteelde fruit aan. Biologisch fruit draagt het 'Bio' label. Biologisch fruit draagt het 'Bio' label.
- Hoeveel fruit moet ik bestellen voor mijn team?
We recommend one fruit per day per person at your office. You can either choose your fruit by the piece or choose fruit baskets of which we define the composition according to the seasons.
- Waarvan zijn je manden gemaakt?
Je kunt kiezen uit verschillende fruitmanden, afhankelijk van wat belangrijk voor je is. De samenstelling varieert met het seizoen en wordt aangegeven op de productpagina van elke mand. Je kunt ook een alternatief vinden dat bestaat uit fruit en kleine groenten.
- Ik hou niet van de voorgestelde samenstelling, het is elke week hetzelfde fruit. Wat te doen?
Op de site heb je de optie om fruit per stuk te bestellen, zodat je een volledig gepersonaliseerde selectie kunt maken.
- In welk type container wordt het fruit geleverd aan mijn kantoor?
Wij transporteren en leveren uw fruit in herbruikbare kratten gemaakt van gerecycled plastic. De kratten worden na elk gebruik opgehaald en gewassen. Als u ze niet retourneert, brengen wij u kosten in rekening voor de niet-geretourneerde krat.
- Ik heb rot fruit ontvangen, wat moet ik doen?
We doen alles wat we kunnen om de versheid en kwaliteit van ons fruit te waarborgen. Echter, ondanks onze strenge controles, kan het gebeuren dat een beschadigd stuk fruit in uw mandje terechtkomt. Mocht dit gebeuren, stuur ons dan binnen 24 uur na levering een foto zodat we een vervanging kunnen regelen.
- Waarom zou ik fruit online voor mijn kantoor bestellen?
Dit bespaart je de noodzaak om er elke week over na te denken of, nog erger, om zware lasten naar je kantoor te dragen.
Bovendien stelt e-commerce ons in staat om precies te weten wat we verkopen. Met ons realtime communicatiesysteem met onze producenten bestellen we precies wat we verkopen, wat u de best mogelijke kwaliteit en versheid garandeert.
Gedroogd Fruit en Snacks
- In welk type container worden gedroogde vruchten naar mijn kantoor geleverd?
De bulkartikelen worden geleverd in kraftpapierzakken, die je zelf kunt overbrengen in glazen containers die te koop zijn op onze site. De aangeboden hoeveelheden komen precies overeen met de grootte van onze kleine potten.
- En voor mijn cadeau?
De gedroogde vruchten en snacks zullen worden verpakt in een aantrekkelijke snoepzak.
Ontbijt
- Vanaf hoe laat leveren jullie ontbijt?
Vanaf 7:30 uur voor een bestelling geplaatst de dag ervoor vóór 14:00 uur.
- Verzenden jullie ontbijt overal in België?
Nee! Alleen is Brussel.
Aperitief
- In welk type container worden aperitieven naar mijn kantoor geleverd?
We bereiden het verse assortiment van producten in mooie houten schalen met een deksel.
Elk arrangement wordt zorgvuldig voorbereid in onze werkplaats. Levering is gegarandeerd vanaf 10 uur voor elke bestelling die de dag ervoor is geplaatst.
- Moet ik de aperitief koel houden?
Ja! Geef een datum en tijd van levering op bij het bestellen om de beste versheid te ontvangen. Aangezien de schotels zijn gemaakt van verse producten, raden we aan om ze koel te houden totdat alles is opgegeten.
Dranken
- Wat is de minimale hoeveelheid dranken die ik kan bestellen?
We verkopen de dranken in verpakkingen of kartons om de logistiek te vergemakkelijken. De minimale hoeveelheid dranken is dus één verpakking of één karton, afhankelijk van wat je kiest.
Geschenken
- Kan ik de samenstelling van mijn cadeau kiezen?
Nee, maar we bieden je een breed assortiment dat je kunt vinden in onze cadeaucategorie.
- Kan ik een klein berichtje voor de ontvanger toevoegen?
Ja! Het cadeau zal nog meer impact hebben als je een leuke boodschap voor de ontvanger schrijft.
- Ik moet 15 cadeaus naar 15 verschillende adressen sturen. Hoe doe ik dit?
Het is heel eenvoudig. Kies uw cadeau op onze website en stuur de lijst van ontvangers naar info@meltingpom.be
Prijzen
Prijsbeleid
Onze filosofie is om de beste kwaliteit aan te bieden tegen de beste prijs, zodat we alle actoren in de keten, van de producent tot de leverancier, correct kunnen vergoeden.
Verzendkosten
Al onze prijzen zijn inclusief levering voor bestellingen van minimaal 30 euro. Voor alle bestellingen onder de 30 euro behouden we ons het recht voor om de volgende leveringskosten in rekening te brengen
2,5 euro zonder btw voor Brussel
7,5 euro zonder BTW voor de rest van België
BTW Exclusief
Al onze prijzen worden weergegeven exclusief BTW. BTW wordt berekend op het moment van validatie van de bestelling.
Abonnement
- Is de prijs van de manden vast?
Ja, onze standaardmandaanbiedingen zijn vast, maar we passen aangepaste bestellingen of abonnementen aan de marktprijzen aan.
Abonnement
Abonnement - Hoe Werkt Het?
- Wat is een abonnement?
Als je het abonnement vakje aanvinkt, moet je een leverfrequentie definiëren. Dit betekent dat je een exemplaar van je bestelling op de gewenste frequentie zult ontvangen.
- Kan ik een abonnement nemen op alle producten?
Ja, dit zal uw bestelling exact dupliceren.
- Wat zijn de voordelen van een abonnement?
Een abonnement stelt je in staat om je geest te bevrijden en niet elke week te moeten bestellen.
- Hoe pas ik mijn abonnement aan?
Plaats een nieuwe bestelling en kies opnieuw voor een abonnement en bepaal de leverfrequentie.
Annulering van Abonnementen
- Zijn abonnementen vrij van verplichtingen?
Ja! Abonnementen zijn zonder verplichtingen. Annuleer en stop je abonnement door ons een e-mail te sturen naar info@meltingpom.be
- Is de prijs van mijn abonnement vast?
Nee! Onze prijzen worden dagelijks aangepast. Vooral voor fruit vanwege de dagelijkse prijswijzigingen op de markt. Dus de prijs van uw abonnement kan van de ene week op de andere veranderen, maar we verzekeren u, slechts in zeer beperkte mate.
Betaling
Online
- Hoe betaal ik mijn bestelling online?
Als bedrijf hoeft u niet direct online te betalen. Plaats uw bestelling en wij leveren deze aan u. Na levering wordt er een factuur gestuurd naar het facturatie-e-mailadres dat u ons heeft gegeven.
Voor abonnementen wordt er aan het einde van de maand één enkele factuur naar u gestuurd die alle leveringen dekt.
Betalingsvoorwaarde
- Hoe lang heb ik om mijn rekening te betalen?
U heeft 30 dagen betalingstermijn.
Levering
- Zijn alle producten beschikbaar voor levering?
Ja. Fruit, Gedroogd Fruit, Snacks, Dranken en Cadeaus zijn beschikbaar voor levering overal in België.
Apero-borden en samengestelde ontbijt zijn alleen beschikbaar voor levering in Brussel.
- Wat zijn uw levertijden?
We doen ons best om je 's ochtends te leveren. In Brussel kunnen we zelfs levering voor 15.00 uur garanderen.
Prijs
Al onze prijzen zijn inclusief levering voor bestellingen van minimaal 30 euro. Voor alle bestellingen onder de 30 euro behouden we ons het recht voor om de volgende leveringskosten in rekening te brengen:2,5 euro without VAT for Brussels
7,5 euro zonder BTW voor de rest van België
Deadline
- Tot hoe laat kan ik bestellen voor levering de volgende dag?
Bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst, kunnen de volgende ochtend bij u worden geleverd.
Volgen
- Ik zou graag op de hoogte worden gebracht wanneer mijn cadeau wordt geleverd. Is dit mogelijk?
Ja, indien nodig kunnen we je de trackinglink per e-mail sturen.
- Wat gebeurt er als je niet levert?
In geval van afwezigheid zal onze provider proberen de volgende dag terug te komen, tenzij er een specifiek verzoek is ingediend.